ブランド名 | Gallery ARTGRAPH |
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販売業者 | 株式会社芸術写真 |
Dealer | Co., Ltd. Geizyutsusyashin |
運営統括責任者 | 柳澤由利 |
Vice President | Yanagisawa Yuri |
所在地 | 〒104-0061 東京都中央区銀座2-9-14銀座ビル1F |
location | Yubinbango101-0031, Chiyoda-ku, Tokyo Higashi-Kanda 3-2-3 |
電話番号 | 03-3538-6630 |
Telephone | |
メールアドレス | ギャラリー・アートグラフは写真愛好家の皆様に展示スペースをお貸ししております。お問い合わせは下記e-mailでお願いいたします。 info@cus4.artgraph.tokyo |
info@cus4.artgraph.tokyo Gallery ARTGRAPH is available for photo exhibitions with printing by Shashin Kosha.For any questions please contact us by email at “Inquiry.” |
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お支払い方法 | PayPal決済 |
Payment method | PayPal settlement |
配達方法 | 日本国内はヤマト運輸。海外の発送は国際便になります。 |
Delivery method | Japan is Yamato Transport. Shipping overseas will be international. |
引き渡し時期 | お支払い確認後、土・日・祝日・年末年始以外の5営業日以内に発送させていただきます。 |
Time delivery | After confirmation of payment, it will be shipped within three business days except Saturdays, Sundays and holidays, year-end and New Year holidays. |
返品期限・条件 | ●未開封・未使用のものに限り商品到着後7日以内の返品・交換を受け付けております。 ●お問い合わせフォームから、お振込先の口座情報、簡単な返品理由を事前にご連絡ください。返信メールでお手続き方法をご連絡いたします。 ●開封後でなければ確認できない商品の明らかな不良については、状態を確認後、対応させていただきます。まずは、上記問い合わせ窓口にメールをお送りください。 |
Return deadline and conditions | ● We accept returned or exchanged within 7 days after the arrival to the product only to those of unopened and unused. ● from the inquiry form, please contact the account information of the payee’s bank account, a simple reason for return in advance. In reply mail we will contact you procedure method. ● For the obvious failure of the products that can not be confirmed if it is not after opening, after checking the state, and we will respond. First of all, please send an email to the inquiry window. |
返品送料 | ●配送上の破損などの場合は、送料を負担いたします。 ●イメージ違い、注文時の入力ミスなどお客様都合による場合はお客様にて送料・振込手数料をご負担ください。 |
Return postage | ● obvious defects and delivery on the damage of the product, if the product that is different from the contents of your order has arrived, we will pay for shipping. ● image difference, please pay the postage transfer fee by the customer in the case by the customer convenience, such as input mistake at the time of order. |